ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ

| 20 Σεπτέμβριος 2013 | 0 Comments
Print Friendly, PDF & Email

Η πολύπαθη ελληνική παιδεία είναι καταδικασμένη να ταλαιπωρείται και να υποφέρει, πότε από τους υπουργούς της με τις «σοφές» καινοτομίες και πότε από τους δασκάλους της με την υποβαθμισμένη προσωπικότητα και άκριτη  συμπεριφορά. Στο περιβάλλον που δημιουργείται ανθίζουν τα μπουμπούκια-μαθητές και οι υπερφίαλοι γονείς.

Τις μέρες αυτές οι δάσκαλοι κινητοποιούνται απ’ άκρη σ’ άκρη της χώρας, διότι κάποιοι, όχι πάντως από τους ίδιους, πάνε να ταράξουν τη μακαριότητά τους! Δεν θα σχολιάσω την ορθότητα ή μη των ενεργειών της κυβέρνησης (κατ εντολή των πιστωτών της χώρας, αφού αυτοί πλέον αποφασίζουν για όλα), αλλά θα διατυπώσω κάποιες απoρίες σχετικές με την συμπεριφορά των δασκάλων όλων των βαθμίδων. Μόνο οι παντελώς αδιάφοροι αγνοούν την άθλια κατάσταση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, τον περιορισμένο σεβασμό που αποδίδεται στα πρόσωπα των διδασκόντων και την αγραμματοσύνη των αποφοίτων μας, ενώ παραβλέπουν την παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία των φροντιστηρίων! Οι νέοι αντί να φοιτούν στα σχολεία, φοιτούν στα φροντιστήρια, τα οποία πληρώνουν αδιαμαρτύρητα οι γονείς. Γιατί οι δάσκαλοι δεν διαμαρτύρονται με την ίδια βιαιότητα για τα παραπάνω, η διόρθωση των οποίων θα βελτιώσει αυτομάτως και την δική τους θέση; Γιατί δεν κλίνουν τις αίθουσες διδασκαλίας, τις οποίες οι μαθητές και φοιτητές έχουν μετατρέψει σε αχούρια; Γιατί δεν διαμαρτύρονται όταν η χώρα έχει γεμίσει από φροντιστήρια, τα οποία προσπαθούν να συμπληρώσουν την ανικανότητα και ανεπάρκεια των ιδίων; Γιατί δεν αντιδρούν με τον ίδιο βίαιο τρόπο, όταν οι «φοιτητές» τους δέρνουν και τους …χτίζουν; Γιατί δεν αντιδρούν όταν ανόητοι γονείς επεμβαίνουν στο έργο τους και τους προπηλακίζουν;

Κάποιος από τους δασκάλους πρέπει να απαντήσει σ’ αυτά τα ερωτήματα, ώστε και ο κόσμος, του οποίου ζητούν την κατανόηση, να αντιληφθεί την ουσία του προβλήματος.

Οι στήλες της εφημερίδας είναι ανοιχτές σε οποιαδήποτε άποψη σταλεί.

Γεωργόπουλος Απόστολος

Καταχωρήθηκε στα: ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
×

Αναρτήστε ένα σχόλιο

*